نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون تیمز روند ارائه مفهوم کسر در کتاب های درسی ریاضی پایه های دوم تا چهارم دوره ابتدایی ایران و ژاپن [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2466-2495]
  • آمادگی شغلی بررسی محتوی کتاب های شیمی دوره متوسطه در ایران و مالزی با توجه به مولفه های آمادگی شغلی [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2403-2425]
  • آموزش برای توسعه پایدار مطالعه تطبیقی برنامه درسی شیمی برای پایداری در دوره متوسطه کشورهای منتخب [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2246-2265]
  • آموزش پیش دبستانی مطالعه تطبیقی رویکردهای" های اسکوپ" ، رجیو امیلیا و والدروف : ارائه رهنمودهایی برای تربیت مربیان دوره پیش دبستانی ایران [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2350-2370]
  • آموزش تطبیقی و بین الملل ایران در حال آجرگذاری برای گروه کشورهای عضو بریکس: افق های جدید برای آموزش و پرورش تطبیقی و بین الملل [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2228-2245]
  • آموزش ریاضی دبستان روند ارائه مفهوم کسر در کتاب های درسی ریاضی پایه های دوم تا چهارم دوره ابتدایی ایران و ژاپن [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2466-2495]
  • آموزش زبان ارتباطی بررسی تطبیقی معلمان زبان انگلیسی مبتدی و باتجربه ایرانی با توجه به صلاحیت تعاملی کلاس درس و توسعه آموزش زبان ارتباطی [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2496-2519]
  • آموزش زبان انتقادی بررسی تطبیقی آموزش زبان انگلیسی در سه نظام آموزشی: تغییر پارادایم به آموزش زبان انتقادی از طریق تدریس بومی شده [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2743-2761]
  • آموزش زبان انگلیسی از چه زمانی آموزش زبان انگلیسی را شروع کنیم؟ بررسی تطبیقی سیاستگذاری زبان در ایران و کشورهای آسیایی [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2783-2804]
  • آموزش شیمی بررسی محتوی کتاب های شیمی دوره متوسطه در ایران و مالزی با توجه به مولفه های آمادگی شغلی [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2403-2425]
  • آموزش ضمن خدمت مطالعه تطبیقی سیاستهای انتصاب مدیران مدارس در سوئیس، فنلاند، سنگاپور و کره جنوبی : درس هایی برای ایران [دوره 6، شماره 3، 1401-1402، صفحه 2564-2580]
  • آموزش عالی تحلیل تطبیقی مهارت استدلال ورزی قصد شده و تجربه شده در برنامه های درسی آموزش عالی ایران [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2724-2742]
  • آموزش متوسطه مطالعه تطبیقی برنامه درسی شیمی برای پایداری در دوره متوسطه کشورهای منتخب [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2246-2265]
  • آموزش محیط زیست بررسی تطبیقی مولفه های ارتقای سواد زیست محیطی در کشورهای منتخب: درس هایی برای ایران [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2762-2782]

ا

  • ادبیات کودک بررسی تطبیقی سرفصل های آموزش ادبیات کودکان در دو کتاب دانشگاهی فارسی و عربی [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2709-2723]
  • ارزشیابی معلم مطالعه تطبیقی ارزیابی عملکرد معلمان در استرالیا، فنلاند، ایران و آمریکا [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2285-2303]
  • ارزیابی مجدد شناختی بررسی تطبیقی ​​تنظیم هیجان و بهزیستی معلمان زبان انگلیسی در ایران و عراق [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2446-2466]
  • استدلال ورزی تحلیل تطبیقی مهارت استدلال ورزی قصد شده و تجربه شده در برنامه های درسی آموزش عالی ایران [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2724-2742]
  • استراتژی کار عاطفی بررسی تطبیقی ​​تنظیم هیجان و بهزیستی معلمان زبان انگلیسی در ایران و عراق [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2446-2466]
  • استرالیا مفهوم یادگیری مشارکتی در استرالیا و ایران [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2693-2708]
  • اصول توسعه حرفه ای مطالعه تطبیقی فرایندهای توسعه حرفه‌ای مدیران مدارس در ایران و انگلیس [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2520-2545]
  • انگلستان مطالعه تطبیقی فرایندهای توسعه حرفه‌ای مدیران مدارس در ایران و انگلیس [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2520-2545]
  • ایدئولوژی بررسی نمایش کشورها در کتب درسی دوره متوسطه دوم ایران بر مبنای رویکرد تحلیل‌ گفتمان وندایک [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2304-2326]
  • ایران ایران در حال آجرگذاری برای گروه کشورهای عضو بریکس: افق های جدید برای آموزش و پرورش تطبیقی و بین الملل [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2228-2245]
  • ایران مطالعه تطبیقی نشانگرهای فراگفتمانی مورد استفاده زبان انگلیسی آموزان ایرانی و چینی [دوره 6، شماره 3، 1401-1402، صفحه 2546-2563]
  • ایران بررسی محتوی کتاب های شیمی دوره متوسطه در ایران و مالزی با توجه به مولفه های آمادگی شغلی [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2403-2425]
  • ایران روند ارائه مفهوم کسر در کتاب های درسی ریاضی پایه های دوم تا چهارم دوره ابتدایی ایران و ژاپن [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2466-2495]
  • ایران مطالعه تطبیقی فرایندهای توسعه حرفه‌ای مدیران مدارس در ایران و انگلیس [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2520-2545]
  • ایران بررسی تطبیقی سرفصل های آموزش ادبیات کودکان در دو کتاب دانشگاهی فارسی و عربی [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2709-2723]
  • ایران مفهوم یادگیری مشارکتی در استرالیا و ایران [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2693-2708]

ب

  • بافت ایرانی زبان انگلیسی بررسی تطبیقی آموزش زبان انگلیسی در سه نظام آموزشی: تغییر پارادایم به آموزش زبان انتقادی از طریق تدریس بومی شده [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2743-2761]
  • برنامه درسی تجربه شده تحلیل تطبیقی مهارت استدلال ورزی قصد شده و تجربه شده در برنامه های درسی آموزش عالی ایران [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2724-2742]
  • برنامه درسی شیمی برای پایداری مطالعه تطبیقی برنامه درسی شیمی برای پایداری در دوره متوسطه کشورهای منتخب [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2246-2265]
  • برنامه درسی قصد شده تحلیل تطبیقی مهارت استدلال ورزی قصد شده و تجربه شده در برنامه های درسی آموزش عالی ایران [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2724-2742]
  • بریکس ایران در حال آجرگذاری برای گروه کشورهای عضو بریکس: افق های جدید برای آموزش و پرورش تطبیقی و بین الملل [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2228-2245]
  • بینازبانی تحلیل بینازبانی ساختار بلاغی ژانر نقد کتب دانشگاهی: مطالعه‌ای تطبیقی بین فارسی و انگلیسی [دوره 6، شماره 3، 1401-1402، صفحه 2635-2657]

پ

  • پذیرش معلم تحلیل تطبیقی چارچوب‌های سیاست گذاری و رویه‌های پذیرش در نظام تربیت معلم انگلستان، فنلاند، ایران و ژاپن [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2266-2284]
  • پست مدرنیسم بررسی تطبیقی آموزش زبان انگلیسی در سه نظام آموزشی: تغییر پارادایم به آموزش زبان انتقادی از طریق تدریس بومی شده [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2743-2761]

ت

  • تامین معلم مطالعه تطبیقی شیوه های جذب و تامین معلم در ایران و مالزی [دوره 6، شماره 3، 1401-1402، صفحه 2605-2634]
  • تحقیق تطبیقی تحلیل تطبیقی چارچوب‌های سیاست گذاری و رویه‌های پذیرش در نظام تربیت معلم انگلستان، فنلاند، ایران و ژاپن [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2266-2284]
  • تحلیل ژانر تحلیل بینازبانی ساختار بلاغی ژانر نقد کتب دانشگاهی: مطالعه‌ای تطبیقی بین فارسی و انگلیسی [دوره 6، شماره 3، 1401-1402، صفحه 2635-2657]
  • تحلیل گفتمان بررسی نمایش کشورها در کتب درسی دوره متوسطه دوم ایران بر مبنای رویکرد تحلیل‌ گفتمان وندایک [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2304-2326]
  • تحلیل محتوی مطالعه تطبیقی آموزش تفکر نقادانه در کتاب‌های درسی ریاضی سوم ابتدایی ژاپن و ایران [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2371-2402]
  • تحلیل مکالمه بررسی تطبیقی معلمان زبان انگلیسی مبتدی و باتجربه ایرانی با توجه به صلاحیت تعاملی کلاس درس و توسعه آموزش زبان ارتباطی [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2496-2519]
  • تحول بنیادین مرور سیستماتیک نقدها و مسائل سند تحول بنیادین آموزش وپرورش ایران [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2426-2445]
  • تربیت معلم تحلیل تطبیقی چارچوب‌های سیاست گذاری و رویه‌های پذیرش در نظام تربیت معلم انگلستان، فنلاند، ایران و ژاپن [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2266-2284]
  • تربیت معلم مقایسه دوره کارآموزی تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان با دانشگاه هاروارد و دانشگاه جنوب شرقی میسوری ایالات متحده آمریکا [دوره 6، شماره 3، 1401-1402، صفحه 2658-2692]
  • تربیت معلم مطالعه تطبیقی شیوه های جذب و تامین معلم در ایران و مالزی [دوره 6، شماره 3، 1401-1402، صفحه 2605-2634]
  • تفاوت های فرهنگی مطالعه تطبیقی نشانگرهای فراگفتمانی مورد استفاده زبان انگلیسی آموزان ایرانی و چینی [دوره 6، شماره 3، 1401-1402، صفحه 2546-2563]
  • تفکر انتقادی مطالعه تطبیقی آموزش تفکر نقادانه در کتاب‌های درسی ریاضی سوم ابتدایی ژاپن و ایران [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2371-2402]
  • تنظیم احساسات بررسی تطبیقی ​​تنظیم هیجان و بهزیستی معلمان زبان انگلیسی در ایران و عراق [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2446-2466]

ج

  • جذب مطالعه تطبیقی شیوه های جذب و تامین معلم در ایران و مالزی [دوره 6، شماره 3، 1401-1402، صفحه 2605-2634]
  • جنوب جهانی ایران در حال آجرگذاری برای گروه کشورهای عضو بریکس: افق های جدید برای آموزش و پرورش تطبیقی و بین الملل [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2228-2245]

چ

  • چارچوب سیاست گذاری تحلیل تطبیقی چارچوب‌های سیاست گذاری و رویه‌های پذیرش در نظام تربیت معلم انگلستان، فنلاند، ایران و ژاپن [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2266-2284]
  • چین مطالعه تطبیقی نشانگرهای فراگفتمانی مورد استفاده زبان انگلیسی آموزان ایرانی و چینی [دوره 6، شماره 3، 1401-1402، صفحه 2546-2563]

خ

  • خود بررسی نمایش کشورها در کتب درسی دوره متوسطه دوم ایران بر مبنای رویکرد تحلیل‌ گفتمان وندایک [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2304-2326]

د

  • دانشگاه جنوب شرقی میسوری مقایسه دوره کارآموزی تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان با دانشگاه هاروارد و دانشگاه جنوب شرقی میسوری ایالات متحده آمریکا [دوره 6، شماره 3، 1401-1402، صفحه 2658-2692]
  • دانشگاه فرهنگیان مقایسه دوره کارآموزی تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان با دانشگاه هاروارد و دانشگاه جنوب شرقی میسوری ایالات متحده آمریکا [دوره 6، شماره 3، 1401-1402، صفحه 2658-2692]
  • دانشگاه هاروارد مقایسه دوره کارآموزی تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان با دانشگاه هاروارد و دانشگاه جنوب شرقی میسوری ایالات متحده آمریکا [دوره 6، شماره 3، 1401-1402، صفحه 2658-2692]
  • دوره ابتدایی مطالعه تطبیقی آموزش تفکر نقادانه در کتاب‌های درسی ریاضی سوم ابتدایی ژاپن و ایران [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2371-2402]
  • دوره متوسطه بررسی محتوی کتاب های شیمی دوره متوسطه در ایران و مالزی با توجه به مولفه های آمادگی شغلی [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2403-2425]
  • دیگری بررسی نمایش کشورها در کتب درسی دوره متوسطه دوم ایران بر مبنای رویکرد تحلیل‌ گفتمان وندایک [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2304-2326]

ر

  • رهبری مدرسه مطالعه تطبیقی سیاستهای انتصاب مدیران مدارس در سوئیس، فنلاند، سنگاپور و کره جنوبی : درس هایی برای ایران [دوره 6، شماره 3، 1401-1402، صفحه 2564-2580]
  • روش گفتاری شنیداری بررسی اثربخشی آموزش به شیوه پویای همه جانبه، روش گفتاری-شنیداری، و آموزش از طریق فعالیت های هدفمند بر بهبود مولفه های گفتاری زبان آموزان زبان انگلیسی: رویکرد روش شناختی تطبیقی [دوره 6، شماره 3، 1401-1402، صفحه 2581-2604]
  • روندهای زیست محیطی بررسی تطبیقی مولفه های ارتقای سواد زیست محیطی در کشورهای منتخب: درس هایی برای ایران [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2762-2782]
  • رویکرد اجرائی مرور سیستماتیک نقدها و مسائل سند تحول بنیادین آموزش وپرورش ایران [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2426-2445]
  • رویکرد اصلاحی مرور سیستماتیک نقدها و مسائل سند تحول بنیادین آموزش وپرورش ایران [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2426-2445]
  • رویکرد تکمیلی مرور سیستماتیک نقدها و مسائل سند تحول بنیادین آموزش وپرورش ایران [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2426-2445]
  • رویکرد رجیو امیلیا مطالعه تطبیقی رویکردهای" های اسکوپ" ، رجیو امیلیا و والدروف : ارائه رهنمودهایی برای تربیت مربیان دوره پیش دبستانی ایران [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2350-2370]
  • رویکرد های اسگوپ مطالعه تطبیقی رویکردهای" های اسکوپ" ، رجیو امیلیا و والدروف : ارائه رهنمودهایی برای تربیت مربیان دوره پیش دبستانی ایران [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2350-2370]
  • رویکرد والدورف مطالعه تطبیقی رویکردهای" های اسکوپ" ، رجیو امیلیا و والدروف : ارائه رهنمودهایی برای تربیت مربیان دوره پیش دبستانی ایران [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2350-2370]
  • ریاضیات مطالعه تطبیقی آموزش تفکر نقادانه در کتاب‌های درسی ریاضی سوم ابتدایی ژاپن و ایران [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2371-2402]

ز

  • زبان دوم از چه زمانی آموزش زبان انگلیسی را شروع کنیم؟ بررسی تطبیقی سیاستگذاری زبان در ایران و کشورهای آسیایی [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2783-2804]

ژ

  • ژاپن روند ارائه مفهوم کسر در کتاب های درسی ریاضی پایه های دوم تا چهارم دوره ابتدایی ایران و ژاپن [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2466-2495]

س

  • ساختار بلاغی تحلیل بینازبانی ساختار بلاغی ژانر نقد کتب دانشگاهی: مطالعه‌ای تطبیقی بین فارسی و انگلیسی [دوره 6، شماره 3، 1401-1402، صفحه 2635-2657]
  • سرکوب بیان بررسی تطبیقی ​​تنظیم هیجان و بهزیستی معلمان زبان انگلیسی در ایران و عراق [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2446-2466]
  • سلامتی بررسی تطبیقی ​​تنظیم هیجان و بهزیستی معلمان زبان انگلیسی در ایران و عراق [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2446-2466]
  • سن شروع زبان انگلیسی از چه زمانی آموزش زبان انگلیسی را شروع کنیم؟ بررسی تطبیقی سیاستگذاری زبان در ایران و کشورهای آسیایی [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2783-2804]
  • سواد زیست محیطی بررسی تطبیقی مولفه های ارتقای سواد زیست محیطی در کشورهای منتخب: درس هایی برای ایران [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2762-2782]
  • سیاست گذاری زبان از چه زمانی آموزش زبان انگلیسی را شروع کنیم؟ بررسی تطبیقی سیاستگذاری زبان در ایران و کشورهای آسیایی [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2783-2804]
  • سیاست گزاری آموزشی مرور سیستماتیک نقدها و مسائل سند تحول بنیادین آموزش وپرورش ایران [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2426-2445]
  • سیاست های انتصاب مطالعه تطبیقی سیاستهای انتصاب مدیران مدارس در سوئیس، فنلاند، سنگاپور و کره جنوبی : درس هایی برای ایران [دوره 6، شماره 3، 1401-1402، صفحه 2564-2580]

ش

  • شیوه پویای همه جانبه بررسی اثربخشی آموزش به شیوه پویای همه جانبه، روش گفتاری-شنیداری، و آموزش از طریق فعالیت های هدفمند بر بهبود مولفه های گفتاری زبان آموزان زبان انگلیسی: رویکرد روش شناختی تطبیقی [دوره 6، شماره 3، 1401-1402، صفحه 2581-2604]

ص

  • صلاحیت تعاملی بررسی تطبیقی معلمان زبان انگلیسی مبتدی و باتجربه ایرانی با توجه به صلاحیت تعاملی کلاس درس و توسعه آموزش زبان ارتباطی [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2496-2519]

ع

  • عملکرد معلم مطالعه تطبیقی ارزیابی عملکرد معلمان در استرالیا، فنلاند، ایران و آمریکا [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2285-2303]

ف

ک

  • کارورزی مقایسه دوره کارآموزی تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان با دانشگاه هاروارد و دانشگاه جنوب شرقی میسوری ایالات متحده آمریکا [دوره 6، شماره 3، 1401-1402، صفحه 2658-2692]
  • کتاب دانشگاهی بررسی تطبیقی سرفصل های آموزش ادبیات کودکان در دو کتاب دانشگاهی فارسی و عربی [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2709-2723]
  • کتاب های درسی مطالعه تطبیقی آموزش تفکر نقادانه در کتاب‌های درسی ریاضی سوم ابتدایی ژاپن و ایران [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2371-2402]
  • کتاب های درسی بررسی نمایش کشورها در کتب درسی دوره متوسطه دوم ایران بر مبنای رویکرد تحلیل‌ گفتمان وندایک [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2304-2326]
  • کسر روند ارائه مفهوم کسر در کتاب های درسی ریاضی پایه های دوم تا چهارم دوره ابتدایی ایران و ژاپن [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2466-2495]
  • کودکان بررسی تطبیقی سرفصل های آموزش ادبیات کودکان در دو کتاب دانشگاهی فارسی و عربی [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2709-2723]

ل

  • لبنان بررسی تطبیقی سرفصل های آموزش ادبیات کودکان در دو کتاب دانشگاهی فارسی و عربی [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2709-2723]

م

  • مالزی بررسی محتوی کتاب های شیمی دوره متوسطه در ایران و مالزی با توجه به مولفه های آمادگی شغلی [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2403-2425]
  • مبانی نظری بررسی تطبیقی سرفصل های آموزش ادبیات کودکان در دو کتاب دانشگاهی فارسی و عربی [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2709-2723]
  • متامدرنیسم مدرنیسم بررسی تطبیقی دلالت های تربیتی در سه رویکرد مدرن، پست مدرن و متا مدرنیسم [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2327-2349]
  • مدرنیسم بررسی تطبیقی آموزش زبان انگلیسی در سه نظام آموزشی: تغییر پارادایم به آموزش زبان انتقادی از طریق تدریس بومی شده [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2743-2761]
  • مدل بردی مطالعه تطبیقی ارزیابی عملکرد معلمان در استرالیا، فنلاند، ایران و آمریکا [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2285-2303]
  • مدیران مدارس مطالعه تطبیقی سیاستهای انتصاب مدیران مدارس در سوئیس، فنلاند، سنگاپور و کره جنوبی : درس هایی برای ایران [دوره 6، شماره 3، 1401-1402، صفحه 2564-2580]
  • مدیریت مدرسه مطالعه تطبیقی فرایندهای توسعه حرفه‌ای مدیران مدارس در ایران و انگلیس [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2520-2545]
  • مطالعه تطبیقی مطالعه تطبیقی ارزیابی عملکرد معلمان در استرالیا، فنلاند، ایران و آمریکا [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2285-2303]
  • مطالعه تطبیقی مطالعه تطبیقی شیوه های جذب و تامین معلم در ایران و مالزی [دوره 6، شماره 3، 1401-1402، صفحه 2605-2634]
  • مطالعه کیفی تطبیقی مفهوم یادگیری مشارکتی در استرالیا و ایران [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2693-2708]
  • معلمان دانشگاه مفهوم یادگیری مشارکتی در استرالیا و ایران [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2693-2708]
  • معلم با تجربه بررسی تطبیقی معلمان زبان انگلیسی مبتدی و باتجربه ایرانی با توجه به صلاحیت تعاملی کلاس درس و توسعه آموزش زبان ارتباطی [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2496-2519]
  • معلم تازه کار بررسی تطبیقی معلمان زبان انگلیسی مبتدی و باتجربه ایرانی با توجه به صلاحیت تعاملی کلاس درس و توسعه آموزش زبان ارتباطی [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2496-2519]
  • منابع تعاملی مطالعه تطبیقی نشانگرهای فراگفتمانی مورد استفاده زبان انگلیسی آموزان ایرانی و چینی [دوره 6، شماره 3، 1401-1402، صفحه 2546-2563]
  • موضوع زیست محیطی بررسی تطبیقی مولفه های ارتقای سواد زیست محیطی در کشورهای منتخب: درس هایی برای ایران [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2762-2782]
  • مولفه های گفتاری‌ بررسی اثربخشی آموزش به شیوه پویای همه جانبه، روش گفتاری-شنیداری، و آموزش از طریق فعالیت های هدفمند بر بهبود مولفه های گفتاری زبان آموزان زبان انگلیسی: رویکرد روش شناختی تطبیقی [دوره 6، شماره 3، 1401-1402، صفحه 2581-2604]

ن

  • نشانگرهای فراگفتمان مطالعه تطبیقی نشانگرهای فراگفتمانی مورد استفاده زبان انگلیسی آموزان ایرانی و چینی [دوره 6، شماره 3، 1401-1402، صفحه 2546-2563]
  • نقد کتاب تحلیل بینازبانی ساختار بلاغی ژانر نقد کتب دانشگاهی: مطالعه‌ای تطبیقی بین فارسی و انگلیسی [دوره 6، شماره 3، 1401-1402، صفحه 2635-2657]
  • نمایش بررسی نمایش کشورها در کتب درسی دوره متوسطه دوم ایران بر مبنای رویکرد تحلیل‌ گفتمان وندایک [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2304-2326]

ه

  • هژمونی شمالی ایران در حال آجرگذاری برای گروه کشورهای عضو بریکس: افق های جدید برای آموزش و پرورش تطبیقی و بین الملل [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2228-2245]

ی

  • یادگیری بر مبنای فعالیت های آموزشی بررسی اثربخشی آموزش به شیوه پویای همه جانبه، روش گفتاری-شنیداری، و آموزش از طریق فعالیت های هدفمند بر بهبود مولفه های گفتاری زبان آموزان زبان انگلیسی: رویکرد روش شناختی تطبیقی [دوره 6، شماره 3، 1401-1402، صفحه 2581-2604]
  • یادگیری مشارکتی مفهوم یادگیری مشارکتی در استرالیا و ایران [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2693-2708]