آ
-
آزمون تیمز
روند ارائه مفهوم کسر در کتاب های درسی ریاضی پایه های دوم تا چهارم دوره ابتدایی ایران و ژاپن [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2466-2495]
-
آمادگی شغلی
بررسی محتوی کتاب های شیمی دوره متوسطه در ایران و مالزی با توجه به مولفه های آمادگی شغلی [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2403-2425]
-
آموزش برای توسعه پایدار
مطالعه تطبیقی برنامه درسی شیمی برای پایداری در دوره متوسطه کشورهای منتخب [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2246-2265]
-
آموزش پیش دبستانی
مطالعه تطبیقی رویکردهای" های اسکوپ" ، رجیو امیلیا و والدروف : ارائه رهنمودهایی برای تربیت مربیان دوره پیش دبستانی ایران [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2350-2370]
-
آموزش تطبیقی و بین الملل
ایران در حال آجرگذاری برای گروه کشورهای عضو بریکس: افق های جدید برای آموزش و پرورش تطبیقی و بین الملل [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2228-2245]
-
آموزش ریاضی دبستان
روند ارائه مفهوم کسر در کتاب های درسی ریاضی پایه های دوم تا چهارم دوره ابتدایی ایران و ژاپن [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2466-2495]
-
آموزش زبان ارتباطی
بررسی تطبیقی معلمان زبان انگلیسی مبتدی و باتجربه ایرانی با توجه به صلاحیت تعاملی کلاس درس و توسعه آموزش زبان ارتباطی [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2496-2519]
-
آموزش زبان انتقادی
بررسی تطبیقی آموزش زبان انگلیسی در سه نظام آموزشی: تغییر پارادایم به آموزش زبان انتقادی از طریق تدریس بومی شده [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2743-2761]
-
آموزش زبان انگلیسی
از چه زمانی آموزش زبان انگلیسی را شروع کنیم؟ بررسی تطبیقی سیاستگذاری زبان در ایران و کشورهای آسیایی [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2783-2804]
-
آموزش شیمی
بررسی محتوی کتاب های شیمی دوره متوسطه در ایران و مالزی با توجه به مولفه های آمادگی شغلی [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2403-2425]
-
آموزش ضمن خدمت
مطالعه تطبیقی سیاستهای انتصاب مدیران مدارس در سوئیس، فنلاند، سنگاپور و کره جنوبی : درس هایی برای ایران [دوره 6، شماره 3، 1401-1402، صفحه 2564-2580]
-
آموزش عالی
تحلیل تطبیقی مهارت استدلال ورزی قصد شده و تجربه شده در برنامه های درسی آموزش عالی ایران [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2724-2742]
-
آموزش متوسطه
مطالعه تطبیقی برنامه درسی شیمی برای پایداری در دوره متوسطه کشورهای منتخب [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2246-2265]
-
آموزش محیط زیست
بررسی تطبیقی مولفه های ارتقای سواد زیست محیطی در کشورهای منتخب: درس هایی برای ایران [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2762-2782]
ا
-
ادبیات کودک
بررسی تطبیقی سرفصل های آموزش ادبیات کودکان در دو کتاب دانشگاهی فارسی و عربی [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2709-2723]
-
ارزشیابی معلم
مطالعه تطبیقی ارزیابی عملکرد معلمان در استرالیا، فنلاند، ایران و آمریکا [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2285-2303]
-
ارزیابی مجدد شناختی
بررسی تطبیقی تنظیم هیجان و بهزیستی معلمان زبان انگلیسی در ایران و عراق [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2446-2466]
-
استدلال ورزی
تحلیل تطبیقی مهارت استدلال ورزی قصد شده و تجربه شده در برنامه های درسی آموزش عالی ایران [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2724-2742]
-
استراتژی کار عاطفی
بررسی تطبیقی تنظیم هیجان و بهزیستی معلمان زبان انگلیسی در ایران و عراق [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2446-2466]
-
استرالیا
مفهوم یادگیری مشارکتی در استرالیا و ایران [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2693-2708]
-
اصول توسعه حرفه ای
مطالعه تطبیقی فرایندهای توسعه حرفهای مدیران مدارس در ایران و انگلیس [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2520-2545]
-
انگلستان
مطالعه تطبیقی فرایندهای توسعه حرفهای مدیران مدارس در ایران و انگلیس [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2520-2545]
-
ایدئولوژی
بررسی نمایش کشورها در کتب درسی دوره متوسطه دوم ایران بر مبنای رویکرد تحلیل گفتمان وندایک [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2304-2326]
-
ایران
ایران در حال آجرگذاری برای گروه کشورهای عضو بریکس: افق های جدید برای آموزش و پرورش تطبیقی و بین الملل [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2228-2245]
-
ایران
مطالعه تطبیقی نشانگرهای فراگفتمانی مورد استفاده زبان انگلیسی آموزان ایرانی و چینی [دوره 6، شماره 3، 1401-1402، صفحه 2546-2563]
-
ایران
بررسی محتوی کتاب های شیمی دوره متوسطه در ایران و مالزی با توجه به مولفه های آمادگی شغلی [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2403-2425]
-
ایران
روند ارائه مفهوم کسر در کتاب های درسی ریاضی پایه های دوم تا چهارم دوره ابتدایی ایران و ژاپن [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2466-2495]
-
ایران
مطالعه تطبیقی فرایندهای توسعه حرفهای مدیران مدارس در ایران و انگلیس [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2520-2545]
-
ایران
بررسی تطبیقی سرفصل های آموزش ادبیات کودکان در دو کتاب دانشگاهی فارسی و عربی [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2709-2723]
-
ایران
مفهوم یادگیری مشارکتی در استرالیا و ایران [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2693-2708]
ب
-
بافت ایرانی زبان انگلیسی
بررسی تطبیقی آموزش زبان انگلیسی در سه نظام آموزشی: تغییر پارادایم به آموزش زبان انتقادی از طریق تدریس بومی شده [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2743-2761]
-
برنامه درسی تجربه شده
تحلیل تطبیقی مهارت استدلال ورزی قصد شده و تجربه شده در برنامه های درسی آموزش عالی ایران [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2724-2742]
-
برنامه درسی شیمی برای پایداری
مطالعه تطبیقی برنامه درسی شیمی برای پایداری در دوره متوسطه کشورهای منتخب [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2246-2265]
-
برنامه درسی قصد شده
تحلیل تطبیقی مهارت استدلال ورزی قصد شده و تجربه شده در برنامه های درسی آموزش عالی ایران [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2724-2742]
-
بریکس
ایران در حال آجرگذاری برای گروه کشورهای عضو بریکس: افق های جدید برای آموزش و پرورش تطبیقی و بین الملل [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2228-2245]
-
بینازبانی
تحلیل بینازبانی ساختار بلاغی ژانر نقد کتب دانشگاهی: مطالعهای تطبیقی بین فارسی و انگلیسی [دوره 6، شماره 3، 1401-1402، صفحه 2635-2657]
پ
-
پذیرش معلم
تحلیل تطبیقی چارچوبهای سیاست گذاری و رویههای پذیرش در نظام تربیت معلم انگلستان، فنلاند، ایران و ژاپن [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2266-2284]
-
پست مدرنیسم
بررسی تطبیقی آموزش زبان انگلیسی در سه نظام آموزشی: تغییر پارادایم به آموزش زبان انتقادی از طریق تدریس بومی شده [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2743-2761]
ت
-
تامین معلم
مطالعه تطبیقی شیوه های جذب و تامین معلم در ایران و مالزی [دوره 6، شماره 3، 1401-1402، صفحه 2605-2634]
-
تحقیق تطبیقی
تحلیل تطبیقی چارچوبهای سیاست گذاری و رویههای پذیرش در نظام تربیت معلم انگلستان، فنلاند، ایران و ژاپن [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2266-2284]
-
تحلیل ژانر
تحلیل بینازبانی ساختار بلاغی ژانر نقد کتب دانشگاهی: مطالعهای تطبیقی بین فارسی و انگلیسی [دوره 6، شماره 3، 1401-1402، صفحه 2635-2657]
-
تحلیل گفتمان
بررسی نمایش کشورها در کتب درسی دوره متوسطه دوم ایران بر مبنای رویکرد تحلیل گفتمان وندایک [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2304-2326]
-
تحلیل محتوی
مطالعه تطبیقی آموزش تفکر نقادانه در کتابهای درسی ریاضی سوم ابتدایی ژاپن و ایران [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2371-2402]
-
تحلیل مکالمه
بررسی تطبیقی معلمان زبان انگلیسی مبتدی و باتجربه ایرانی با توجه به صلاحیت تعاملی کلاس درس و توسعه آموزش زبان ارتباطی [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2496-2519]
-
تحول بنیادین
مرور سیستماتیک نقدها و مسائل سند تحول بنیادین آموزش وپرورش ایران [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2426-2445]
-
تربیت معلم
تحلیل تطبیقی چارچوبهای سیاست گذاری و رویههای پذیرش در نظام تربیت معلم انگلستان، فنلاند، ایران و ژاپن [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2266-2284]
-
تربیت معلم
مقایسه دوره کارآموزی تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان با دانشگاه هاروارد و دانشگاه جنوب شرقی میسوری ایالات متحده آمریکا [دوره 6، شماره 3، 1401-1402، صفحه 2658-2692]
-
تربیت معلم
مطالعه تطبیقی شیوه های جذب و تامین معلم در ایران و مالزی [دوره 6، شماره 3، 1401-1402، صفحه 2605-2634]
-
تفاوت های فرهنگی
مطالعه تطبیقی نشانگرهای فراگفتمانی مورد استفاده زبان انگلیسی آموزان ایرانی و چینی [دوره 6، شماره 3، 1401-1402، صفحه 2546-2563]
-
تفکر انتقادی
مطالعه تطبیقی آموزش تفکر نقادانه در کتابهای درسی ریاضی سوم ابتدایی ژاپن و ایران [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2371-2402]
-
تنظیم احساسات
بررسی تطبیقی تنظیم هیجان و بهزیستی معلمان زبان انگلیسی در ایران و عراق [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2446-2466]
ج
-
جذب
مطالعه تطبیقی شیوه های جذب و تامین معلم در ایران و مالزی [دوره 6، شماره 3، 1401-1402، صفحه 2605-2634]
-
جنوب جهانی
ایران در حال آجرگذاری برای گروه کشورهای عضو بریکس: افق های جدید برای آموزش و پرورش تطبیقی و بین الملل [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2228-2245]
چ
-
چارچوب سیاست گذاری
تحلیل تطبیقی چارچوبهای سیاست گذاری و رویههای پذیرش در نظام تربیت معلم انگلستان، فنلاند، ایران و ژاپن [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2266-2284]
-
چین
مطالعه تطبیقی نشانگرهای فراگفتمانی مورد استفاده زبان انگلیسی آموزان ایرانی و چینی [دوره 6، شماره 3، 1401-1402، صفحه 2546-2563]
خ
-
خود
بررسی نمایش کشورها در کتب درسی دوره متوسطه دوم ایران بر مبنای رویکرد تحلیل گفتمان وندایک [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2304-2326]
د
-
دانشگاه جنوب شرقی میسوری
مقایسه دوره کارآموزی تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان با دانشگاه هاروارد و دانشگاه جنوب شرقی میسوری ایالات متحده آمریکا [دوره 6، شماره 3، 1401-1402، صفحه 2658-2692]
-
دانشگاه فرهنگیان
مقایسه دوره کارآموزی تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان با دانشگاه هاروارد و دانشگاه جنوب شرقی میسوری ایالات متحده آمریکا [دوره 6، شماره 3، 1401-1402، صفحه 2658-2692]
-
دانشگاه هاروارد
مقایسه دوره کارآموزی تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان با دانشگاه هاروارد و دانشگاه جنوب شرقی میسوری ایالات متحده آمریکا [دوره 6، شماره 3، 1401-1402، صفحه 2658-2692]
-
دوره ابتدایی
مطالعه تطبیقی آموزش تفکر نقادانه در کتابهای درسی ریاضی سوم ابتدایی ژاپن و ایران [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2371-2402]
-
دوره متوسطه
بررسی محتوی کتاب های شیمی دوره متوسطه در ایران و مالزی با توجه به مولفه های آمادگی شغلی [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2403-2425]
-
دیگری
بررسی نمایش کشورها در کتب درسی دوره متوسطه دوم ایران بر مبنای رویکرد تحلیل گفتمان وندایک [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2304-2326]
ر
-
رهبری مدرسه
مطالعه تطبیقی سیاستهای انتصاب مدیران مدارس در سوئیس، فنلاند، سنگاپور و کره جنوبی : درس هایی برای ایران [دوره 6، شماره 3، 1401-1402، صفحه 2564-2580]
-
روش گفتاری شنیداری
بررسی اثربخشی آموزش به شیوه پویای همه جانبه، روش گفتاری-شنیداری، و آموزش از طریق فعالیت های هدفمند بر بهبود مولفه های گفتاری زبان آموزان زبان انگلیسی: رویکرد روش شناختی تطبیقی [دوره 6، شماره 3، 1401-1402، صفحه 2581-2604]
-
روندهای زیست محیطی
بررسی تطبیقی مولفه های ارتقای سواد زیست محیطی در کشورهای منتخب: درس هایی برای ایران [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2762-2782]
-
رویکرد اجرائی
مرور سیستماتیک نقدها و مسائل سند تحول بنیادین آموزش وپرورش ایران [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2426-2445]
-
رویکرد اصلاحی
مرور سیستماتیک نقدها و مسائل سند تحول بنیادین آموزش وپرورش ایران [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2426-2445]
-
رویکرد تکمیلی
مرور سیستماتیک نقدها و مسائل سند تحول بنیادین آموزش وپرورش ایران [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2426-2445]
-
رویکرد رجیو امیلیا
مطالعه تطبیقی رویکردهای" های اسکوپ" ، رجیو امیلیا و والدروف : ارائه رهنمودهایی برای تربیت مربیان دوره پیش دبستانی ایران [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2350-2370]
-
رویکرد های اسگوپ
مطالعه تطبیقی رویکردهای" های اسکوپ" ، رجیو امیلیا و والدروف : ارائه رهنمودهایی برای تربیت مربیان دوره پیش دبستانی ایران [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2350-2370]
-
رویکرد والدورف
مطالعه تطبیقی رویکردهای" های اسکوپ" ، رجیو امیلیا و والدروف : ارائه رهنمودهایی برای تربیت مربیان دوره پیش دبستانی ایران [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2350-2370]
-
ریاضیات
مطالعه تطبیقی آموزش تفکر نقادانه در کتابهای درسی ریاضی سوم ابتدایی ژاپن و ایران [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2371-2402]
ز
-
زبان دوم
از چه زمانی آموزش زبان انگلیسی را شروع کنیم؟ بررسی تطبیقی سیاستگذاری زبان در ایران و کشورهای آسیایی [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2783-2804]
ژ
-
ژاپن
روند ارائه مفهوم کسر در کتاب های درسی ریاضی پایه های دوم تا چهارم دوره ابتدایی ایران و ژاپن [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2466-2495]
س
-
ساختار بلاغی
تحلیل بینازبانی ساختار بلاغی ژانر نقد کتب دانشگاهی: مطالعهای تطبیقی بین فارسی و انگلیسی [دوره 6، شماره 3، 1401-1402، صفحه 2635-2657]
-
سرکوب بیان
بررسی تطبیقی تنظیم هیجان و بهزیستی معلمان زبان انگلیسی در ایران و عراق [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2446-2466]
-
سلامتی
بررسی تطبیقی تنظیم هیجان و بهزیستی معلمان زبان انگلیسی در ایران و عراق [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2446-2466]
-
سن شروع زبان انگلیسی
از چه زمانی آموزش زبان انگلیسی را شروع کنیم؟ بررسی تطبیقی سیاستگذاری زبان در ایران و کشورهای آسیایی [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2783-2804]
-
سواد زیست محیطی
بررسی تطبیقی مولفه های ارتقای سواد زیست محیطی در کشورهای منتخب: درس هایی برای ایران [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2762-2782]
-
سیاست گذاری زبان
از چه زمانی آموزش زبان انگلیسی را شروع کنیم؟ بررسی تطبیقی سیاستگذاری زبان در ایران و کشورهای آسیایی [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2783-2804]
-
سیاست گزاری آموزشی
مرور سیستماتیک نقدها و مسائل سند تحول بنیادین آموزش وپرورش ایران [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2426-2445]
-
سیاست های انتصاب
مطالعه تطبیقی سیاستهای انتصاب مدیران مدارس در سوئیس، فنلاند، سنگاپور و کره جنوبی : درس هایی برای ایران [دوره 6، شماره 3، 1401-1402، صفحه 2564-2580]
ش
-
شیوه پویای همه جانبه
بررسی اثربخشی آموزش به شیوه پویای همه جانبه، روش گفتاری-شنیداری، و آموزش از طریق فعالیت های هدفمند بر بهبود مولفه های گفتاری زبان آموزان زبان انگلیسی: رویکرد روش شناختی تطبیقی [دوره 6، شماره 3، 1401-1402، صفحه 2581-2604]
ص
-
صلاحیت تعاملی
بررسی تطبیقی معلمان زبان انگلیسی مبتدی و باتجربه ایرانی با توجه به صلاحیت تعاملی کلاس درس و توسعه آموزش زبان ارتباطی [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2496-2519]
ع
-
عملکرد معلم
مطالعه تطبیقی ارزیابی عملکرد معلمان در استرالیا، فنلاند، ایران و آمریکا [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2285-2303]
ک
-
کارورزی
مقایسه دوره کارآموزی تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان با دانشگاه هاروارد و دانشگاه جنوب شرقی میسوری ایالات متحده آمریکا [دوره 6، شماره 3، 1401-1402، صفحه 2658-2692]
-
کتاب دانشگاهی
بررسی تطبیقی سرفصل های آموزش ادبیات کودکان در دو کتاب دانشگاهی فارسی و عربی [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2709-2723]
-
کتاب های درسی
مطالعه تطبیقی آموزش تفکر نقادانه در کتابهای درسی ریاضی سوم ابتدایی ژاپن و ایران [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2371-2402]
-
کتاب های درسی
بررسی نمایش کشورها در کتب درسی دوره متوسطه دوم ایران بر مبنای رویکرد تحلیل گفتمان وندایک [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2304-2326]
-
کسر
روند ارائه مفهوم کسر در کتاب های درسی ریاضی پایه های دوم تا چهارم دوره ابتدایی ایران و ژاپن [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2466-2495]
-
کودکان
بررسی تطبیقی سرفصل های آموزش ادبیات کودکان در دو کتاب دانشگاهی فارسی و عربی [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2709-2723]
ل
-
لبنان
بررسی تطبیقی سرفصل های آموزش ادبیات کودکان در دو کتاب دانشگاهی فارسی و عربی [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2709-2723]
م
-
مالزی
بررسی محتوی کتاب های شیمی دوره متوسطه در ایران و مالزی با توجه به مولفه های آمادگی شغلی [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2403-2425]
-
مبانی نظری
بررسی تطبیقی سرفصل های آموزش ادبیات کودکان در دو کتاب دانشگاهی فارسی و عربی [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2709-2723]
-
متامدرنیسم مدرنیسم
بررسی تطبیقی دلالت های تربیتی در سه رویکرد مدرن، پست مدرن و متا مدرنیسم [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2327-2349]
-
مدرنیسم
بررسی تطبیقی آموزش زبان انگلیسی در سه نظام آموزشی: تغییر پارادایم به آموزش زبان انتقادی از طریق تدریس بومی شده [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2743-2761]
-
مدل بردی
مطالعه تطبیقی ارزیابی عملکرد معلمان در استرالیا، فنلاند، ایران و آمریکا [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2285-2303]
-
مدیران مدارس
مطالعه تطبیقی سیاستهای انتصاب مدیران مدارس در سوئیس، فنلاند، سنگاپور و کره جنوبی : درس هایی برای ایران [دوره 6، شماره 3، 1401-1402، صفحه 2564-2580]
-
مدیریت مدرسه
مطالعه تطبیقی فرایندهای توسعه حرفهای مدیران مدارس در ایران و انگلیس [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2520-2545]
-
مطالعه تطبیقی
مطالعه تطبیقی ارزیابی عملکرد معلمان در استرالیا، فنلاند، ایران و آمریکا [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2285-2303]
-
مطالعه تطبیقی
مطالعه تطبیقی شیوه های جذب و تامین معلم در ایران و مالزی [دوره 6، شماره 3، 1401-1402، صفحه 2605-2634]
-
مطالعه کیفی تطبیقی
مفهوم یادگیری مشارکتی در استرالیا و ایران [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2693-2708]
-
معلمان دانشگاه
مفهوم یادگیری مشارکتی در استرالیا و ایران [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2693-2708]
-
معلم با تجربه
بررسی تطبیقی معلمان زبان انگلیسی مبتدی و باتجربه ایرانی با توجه به صلاحیت تعاملی کلاس درس و توسعه آموزش زبان ارتباطی [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2496-2519]
-
معلم تازه کار
بررسی تطبیقی معلمان زبان انگلیسی مبتدی و باتجربه ایرانی با توجه به صلاحیت تعاملی کلاس درس و توسعه آموزش زبان ارتباطی [دوره 6، شماره 2، 1401-1402، صفحه 2496-2519]
-
منابع تعاملی
مطالعه تطبیقی نشانگرهای فراگفتمانی مورد استفاده زبان انگلیسی آموزان ایرانی و چینی [دوره 6، شماره 3، 1401-1402، صفحه 2546-2563]
-
موضوع زیست محیطی
بررسی تطبیقی مولفه های ارتقای سواد زیست محیطی در کشورهای منتخب: درس هایی برای ایران [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2762-2782]
-
مولفه های گفتاری
بررسی اثربخشی آموزش به شیوه پویای همه جانبه، روش گفتاری-شنیداری، و آموزش از طریق فعالیت های هدفمند بر بهبود مولفه های گفتاری زبان آموزان زبان انگلیسی: رویکرد روش شناختی تطبیقی [دوره 6، شماره 3، 1401-1402، صفحه 2581-2604]
ن
-
نشانگرهای فراگفتمان
مطالعه تطبیقی نشانگرهای فراگفتمانی مورد استفاده زبان انگلیسی آموزان ایرانی و چینی [دوره 6، شماره 3، 1401-1402، صفحه 2546-2563]
-
نقد کتاب
تحلیل بینازبانی ساختار بلاغی ژانر نقد کتب دانشگاهی: مطالعهای تطبیقی بین فارسی و انگلیسی [دوره 6، شماره 3، 1401-1402، صفحه 2635-2657]
-
نمایش
بررسی نمایش کشورها در کتب درسی دوره متوسطه دوم ایران بر مبنای رویکرد تحلیل گفتمان وندایک [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2304-2326]
ه
-
هژمونی شمالی
ایران در حال آجرگذاری برای گروه کشورهای عضو بریکس: افق های جدید برای آموزش و پرورش تطبیقی و بین الملل [دوره 6، شماره 1، 1401-1402، صفحه 2228-2245]
ی
-
یادگیری بر مبنای فعالیت های آموزشی
بررسی اثربخشی آموزش به شیوه پویای همه جانبه، روش گفتاری-شنیداری، و آموزش از طریق فعالیت های هدفمند بر بهبود مولفه های گفتاری زبان آموزان زبان انگلیسی: رویکرد روش شناختی تطبیقی [دوره 6، شماره 3، 1401-1402، صفحه 2581-2604]
-
یادگیری مشارکتی
مفهوم یادگیری مشارکتی در استرالیا و ایران [دوره 6، شماره 4، 1401-1402، صفحه 2693-2708]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد